Perron en Perronmeetings Perron en Perronmeetings

Perron

Perron Centrum is een  plaats van ontmoeting in de wijk Oosterheem.
Perron Centrum is opgezet vanuit de Oosterkerk en is een onderdeel van het kerkgebouw van de Oosterkerk.
In alle locaties organiseren wij tal van activiteiten voor kinderen, tieners, jongeren en volwassenen.
Ook voor Perron Centrum geldt dat wij met iedereen in Oosterheem iets voor onze buurt willen betekenen. Iedereen is welkom en mag meedoen.

Perronmeetings
Naast de activiteiten organiseren wij op zondag Perronmeetings. Een Perronmeeting is een ontmoetingsmoment voor iedereen die de behoefte heeft aan contact met mensen, op zoek is naar rust en behoefte heeft aan bezinning over het leven, geloven en God.
Bij de voorbereiding van iedere Perronmeeting is het uitgangspunt dat iemand die de meeting voor het eerst bezoekt zich welkom voelt en het programma goed kan volgen en begrijpen.

Net als kerken zijn wij in de Perronmeetings bezig met christelijk geloof. Maar door het gebruik van andere vormen willen we kerk zijn op een manier die bij de mensen in Oosterheem past.

Voor de kinderen en tieners is er tijdens de meeting ook een leuk programma!

De meetings vinden wekelijks plaats in de bovenzaal van de Oosterkerk (zij-ingang).
Je bent welkom vanaf 09.45 uur voor koffie, thee en limonade, de meeting begint om 10.00 uur.

Meer weten?
Kijk op onze website:  https://www.perronoosterheem.nl/perronmeeting/