Hart4U maandelijks op zondagmiddag 17:00 uur in de Oosterkerk Hart4U maandelijks op zondagmiddag 17:00 uur in de Oosterkerk

Elke 2e zondag van de maand start om 17.00 ‘Hart4U aan tafel'. We zingen onder leiding van onze eigen Hart4U-band, bidden, luisteren naar een Bijbelverhaal en daarna eten we. De bijeenkomst is voor jong en oud. Iedereen mag kosteloos mee-eten. Je hoeft je niet van tevoren aan te melden.

Jan Riedijk, betrokken bij Hart4U aan tafel: “We horen vandaag de dag over kinderen die flauwvallen in de klas omdat ze niet genoeg te eten hebben. Als kerk vinden we dat niet kunnen. In de kerk is er hart voor mensen in armoede. Er is een Voedselbank, een boodschappenkast en er wordt op verschillende dagen gekookt, maar nog niet op zondag. Komend seizoen 2022-2023 gaan we daarom één keer per maand ook op zondag koken en iedereen mag gratis blijven eten. Dit is een uitnodiging aan alle wijkbewoners om naar de kerk te komen en samen aan tafel te gaan. Kom eens langs en eet gezellig mee. Het is leuk om elkaar te ontmoeten en ouders hoeven nu eens niet zelf te koken, daar zorgen wij voor!”

Meld u aan via FACEBOOK en ervaar meer!