Ouderlingen Ouderlingen

In de Oosterkerk willen we in navolging van Jezus als gemeenteleden naar elkaar omzien. Dat geldt voor alle gemeenteleden, maar de pastoraal ouderlingen hebben daarin een bijzondere taak.  Wilt u graag een gesprek met iemand om steun of gewoon om iets te delen, neem dan gerust contact op met uw wijkouderling of uw predikant.
En als er bijzondere omstandigheden zijn in uw leven, schroom dan niet dit met uw wijkouderling te delen. Wat tussen u en uw ouderling besproken wordt, blijft daar.

Mocht u geen lid zijn van onze gemeente, maar graag nadere informatie wilt hebben over onze gemeente of een gesprek wilt voeren met iemand van de kerk over levensvragen die u hebt, neemt u ook dan gerust contact met ons op. We horen graag wat we voor u kunnen doen.

Onze ouderlingen zijn:

• André Bos – missionair ouderling